پایان دغدغه شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر، دکتر سیدصادقی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر از افزایش و سیر صعودی جذب دانشجو نسبت به سال قبل خبر داد و قبولی عزیزان در مرکز مشکین شهر و عضویت در خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور که جز دانشگاه های برجسته و سرآمد در مسائل آموزشی، فرهنگی و پژوهشی است را تبریک گفت.

🌹دکتر سیدصادقی با اشاره به اینکه ثبت نام ورودیهای جدید تا ۴ مهر خواهد بود اعلام کرد که این عزیزان به صورت غیر حضوری می توانند با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی
reg.pnu.ac.ir
اقدام به ثبت نام نمایند البته دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر جهت رفاه این عزیزان شرایط و بسترهای لازم را جهت ثبت نام رایگان در دانشگاه تدارک دیده است.

🌹رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر با اشاره به اینکه کلاسهای ورودیهای جدید از ۱۰ مهر شروع خواهد شد از جلسه توجیهی برای این عزیزان در روز چهارشنبه ۱۶ مهر خبر داد و اعلام نمود که در این جلسه دانشجویان ضمن آشنایی با قسمت های مختلف دانشگاه، با مسائل مالی، آموزشی و امتحانات، فرهنگی و همچنین سیستم گلستان نیز آشنا خواهد شد.

🌹دکتر سیدصادقی با اشاره به اینکه نهایت تلاش مسئولین دانشگاه این است که هیچ یک از دانشجویان دغدغه شهریه نداشته باشند از تفاهم نامه دانشگاه با بانک انصار جهت پرداخت شهریه دانشجویان با کارمزد ۲ درصد تا سقف ۸۰۰/۰۰۰ تومان در مقطع کارشناسی خبر داد و اعلام نمود که دانشجویان می توانند جهت دریافت این وام به بانک انصار مراجعه فرمایند.

🌹رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر در ادامه به فراهم شدن امکان اقساط بندی شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز اشاره نمود و اعلام کرد که دانشجویان عزیز می توانند فقط با پرداخت شهریه ثابت خود اقدام به انتخاب واحد نمایند و شهریه متغیر خود را در سه و یا چهار قسط پرداخت نمایند.🌹

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر