همایش عوامل موثر در ماندگاری و خروج معتادان از مداخلات درمانی
دکتر سید صادقی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر، برپایی همایش های اجتماعی در دانشگاه را جزء اولویت های مهم دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: ماموریت دانشگاه پیام نور منحصر به آموزش علم برای دانشجویان نیست و بنا داریم دانشجویان ما به هنگام دانش آموختگی از لحاظ فکری و ذهنی توانمند و متفکر باشند.
ولی قاسمی معاون فرمانداری شهرستان مشکین شهر در سخنانی، وابستگی جوانان به مواد مخدر را یکی از اهداف شوم استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: دشمنان ما برای تولید و ترانزیت مواد مخدر به داخل کشور برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری های فراوانی انجام دادهاند  و آنها قصد دارند با آلوده کردن جوانان ما به مواد مخدر میل و اراده آنها را تضعیف کنند.
وی دانشگاه را یکی از پایگاههای مهم جهت مقابله با مواد مخدر معرفی نمود و اضافه کرد: برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه می تواند در آگاه سازی عمومی نقش بسزایی داشته باشد و در مقابل تهدیدات و خطرات اجتماعی، راهکارها و ایده های مناسبی ارائه دهد.
حسین قمری روانشناس و استاد دانشگاه محقق اردبیلی نیز، آسیب های سوء مصرف مواد مخدر صنعتی و سنتی را برای دانشجویان تشریح نمود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر